Pages

Sohbet

18 Ağustos 2009 Salı

sincan kazım karabekir okulu kazım karabekir resimleri kazım karabekir tanıtım














hacı bektaş i.ö.o




sincan kazım karabekir ilköğretim okulu 1970 yılında devlet halk işbirliği ile belediye arsası üzerine inşa edilerek çevre okullardan alınan nakil öğrencilerle 367 mevcutlu 5 derslik olarak Fevzi Çakmak İlkokulu adıyla eğitim Öğretime başlamıştır.

Yerleşim yerimizin tek katlı binalardan oluşması uzun yıllar mevcut fiziki Yapısıyla hizmet vermesini sağlamıştır. 1985 yılından itibaren yerleşim yerimizin Metropol ilçe olarak yeniden yapılanması sonucu yap- sat modeli ile yoğun bir nüfus İskanına yol açmış ve öğrenci sayıları sınıflar bazında 70-80 civarına çıkmıştır.

Bunun üzerine yapı içinde bulunan diğer müştemilatta devriye dönüştürülmüş ve 8Derslik sobalı olarak hizmet etmiştir. 1997 yılında çıkan 4306 sayılı 8 yıllık Kesintisiz temel eğitim kapsamıyla okulumuz ilkokuldan ilköğretim okuluna dönüştürülmüştür. Bunun üzerine 1998 yılında prefabrik 2 derslik ilavesiyle Problem geçici olarak çözülmüş o yıl başlatılan özel tip projemiz inşaatının 1999Yılında tamamlanmasıyla 1999-2000 eğitim öğretim yılında 20 derslikli ve fiziki Problemleri çözülmüş olarak başlanmıştır. Okulumuzun aynı eğitim bölgesinde bulunan Mareşal Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu ile olan isim benzerliği sonucunda Sincan Kaymakamlığının 30.11.2004 tarih ve 5411 sayılı teklifi ve Ankara Valiliğinin 18.01.2005 tarih ve 06 sayılı onayı ile okulumuzun ismi Kazım Karabekir İlköğretim Okulu olarak değiştirilmiştir.

Halen 1973 kayıtlı öğrenci 55 öğretmen- idareci ve 2
hizmetli ile çalışmalarını Yürütmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Salsa Dergisi Yorumlarınızı Yorum Biçimini Anoninimi Seçerek Yapabilirsiniz.

 
 

Blogger